Арбітражний звіт neliens на користувача TipTop

Стан
В цій темі не можна розміщувати нові відповіді.

neliens

нипанятный
neliens подав новий арбітраж №449:
Арбітраж:Арбітраж №449
Позивач: @neliens
Відповідач: @TipTop
Сума: 673 UAH
Додаткова інформація:
SHOP: tiptop.bot
ORDER: 1262062
FORUMID: https://amo.mom/shops/shop-page?shop_id=179
DATEORDER: 2025-09-20
BANKCARD: 4314140004590763
PROBLEM: paymant
TELEGRAM: https://t.me/origi433
Подробиці: добрий вечір виникла така ситуація сьогодні 20 вересня о 5:48 ранку я замовив на сайті який вказав вище потрібний мені товар на суму 580 гривень а з комісією повна сума 673 образ спосіб оплати get BTK та оплатив у подальшому не отримав адреси та фотографії тому що сайт не побачив моєї оплати одразу ж написав оператору як вказано в інструкції на своєму сайті оператор відповів десь о півтретього дня сказав замовити новий заказ та скинути йому номер що і зробив через 13 хвилин після його повідомлення після він зник ще до до восьмої вечора приблизно в цей час я відправляв йому номера замовлення один за одну тому що якщо не оплачуєш замовлення через годину воно відміняється тому я кидав йому новостворення номери замовлень щоб отримати свій товар на що отримав відповідь що я тупий і що за флуд я отримаю 10 годин бану хоча я всього лиш хочу отримати свій товар який я оплатив і додав повідомлення оператору підтвердження успішної оплати з getb така боту після цього намагався якось вийти на контакт або спілкуватися з цим неадекватним оператором але він вже мені не відповідав тобто я чекав з п'ятої ранку до 8:00 робив все як він мені казав і отримав ще бан на 10 годин зі словами подумай над своєю на своєю поведінкою моя відповідь була про те що я не порушував жодних правил вказаних в них на сайті і якщо він відмовляється видавати мені мій товар то це дуже погано посприяє на репутацію магазину на різноманітних форумах на яких вони купляють рекламу після чого був доданий у чорний список не отримавши ні грошей ні замовлення прошу допомоги тому що по той бік монітору сидить якийсь неадекват ще й кидає людей на гроші всі скріни є свої слова готовий відповісти я думаю це вже не перший інцидент в цьому шопі дуже дякую що є змога хоч комусь написати для вирішення подібних питань. сподіваюсь отримає допомогу. гарного вечора
 
neliens подав новий арбітраж №449:
Арбітраж:Арбітраж №449
Позивач: @neliens
Відповідач: @TipTop
Сума: 673 UAH
Додаткова інформація:
SHOP: tiptop.bot
ORDER: 1262062
FORUMID: https://amo.mom/shops/shop-page?shop_id=179
DATEORDER: 2025-09-20
BANKCARD: 4314140004590763
PROBLEM: paymant
TELEGRAM: https://t.me/origi433
Подробиці: добрий вечір виникла така ситуація сьогодні 20 вересня о 5:48 ранку я замовив на сайті який вказав вище потрібний мені товар на суму 580 гривень а з комісією повна сума 673 образ спосіб оплати get BTK та оплатив у подальшому не отримав адреси та фотографії тому що сайт не побачив моєї оплати одразу ж написав оператору як вказано в інструкції на своєму сайті оператор відповів десь о півтретього дня сказав замовити новий заказ та скинути йому номер що і зробив через 13 хвилин після його повідомлення після він зник ще до до восьмої вечора приблизно в цей час я відправляв йому номера замовлення один за одну тому що якщо не оплачуєш замовлення через годину воно відміняється тому я кидав йому новостворення номери замовлень щоб отримати свій товар на що отримав відповідь що я тупий і що за флуд я отримаю 10 годин бану хоча я всього лиш хочу отримати свій товар який я оплатив і додав повідомлення оператору підтвердження успішної оплати з getb така боту після цього намагався якось вийти на контакт або спілкуватися з цим неадекватним оператором але він вже мені не відповідав тобто я чекав з п'ятої ранку до 8:00 робив все як він мені казав і отримав ще бан на 10 годин зі словами подумай над своєю на своєю поведінкою моя відповідь була про те що я не порушував жодних правил вказаних в них на сайті і якщо він відмовляється видавати мені мій товар то це дуже погано посприяє на репутацію магазину на різноманітних форумах на яких вони купляють рекламу після чого був доданий у чорний список не отримавши ні грошей ні замовлення прошу допомоги тому що по той бік монітору сидить якийсь неадекват ще й кидає людей на гроші всі скріни є свої слова готовий відповісти я думаю це вже не перший інцидент в цьому шопі дуже дякую що є змога хоч комусь написати для вирішення подібних питань. сподіваюсь отримає допомогу. гарного вечора
Добрий день. Прикладіть будь ласка всі скріншоти з доказами
 
будь ласка
 

Вкладення

  • Screenshot_2025-09-22-02-19-09-689_org.telegram.messenger.jpg
    Screenshot_2025-09-22-02-19-09-689_org.telegram.messenger.jpg
    386.7 Кб · Перегляди: 20
  • Screenshot_2025-09-22-02-19-00-756_org.telegram.messenger.jpg
    Screenshot_2025-09-22-02-19-00-756_org.telegram.messenger.jpg
    372.7 Кб · Перегляди: 18
  • Screenshot_2025-09-22-02-18-49-404_org.telegram.messenger.jpg
    Screenshot_2025-09-22-02-18-49-404_org.telegram.messenger.jpg
    383.5 Кб · Перегляди: 18
  • Screenshot_2025-09-22-02-18-43-488_org.telegram.messenger.jpg
    Screenshot_2025-09-22-02-18-43-488_org.telegram.messenger.jpg
    366 Кб · Перегляди: 18
  • Screenshot_2025-09-22-02-18-32-882_org.telegram.messenger.jpg
    Screenshot_2025-09-22-02-18-32-882_org.telegram.messenger.jpg
    354.2 Кб · Перегляди: 18
  • Screenshot_2025-09-22-02-18-22-094_org.telegram.messenger.jpg
    Screenshot_2025-09-22-02-18-22-094_org.telegram.messenger.jpg
    401.3 Кб · Перегляди: 18
  • Screenshot_2025-09-22-02-18-07-826_org.telegram.messenger.jpg
    Screenshot_2025-09-22-02-18-07-826_org.telegram.messenger.jpg
    293.8 Кб · Перегляди: 19
  • Screenshot_2025-09-20-08-30-39-489_mark.via.gp.jpg
    Screenshot_2025-09-20-08-30-39-489_mark.via.gp.jpg
    158.7 Кб · Перегляди: 18
  • Screenshot_2025-09-20-06-20-18-205_mark.via.gp.jpg
    Screenshot_2025-09-20-06-20-18-205_mark.via.gp.jpg
    310.6 Кб · Перегляди: 16
  • Screenshot_2025-09-20-06-12-41-981_mark.via.gp.jpg
    Screenshot_2025-09-20-06-12-41-981_mark.via.gp.jpg
    301.1 Кб · Перегляди: 21
Постановлено вирок по справі № 449. Щоб оскаржити рішення, зверніться до адміністратора спільноти Тиснеш руzкіє пєдалі - йди до біса з AMORALLE 🇺🇦. Тема закрита.
 
Добрый день, данный клиент угрожал магазину "хуесосить" и выкладывать на свой канал с 6000 подписчиками.
За что собственно был отправлен в бан.
Так же, по диалогу видно - что клиент вырезал часть переписки, включая угрозы.
Но по ответам оператора - все видно.
по этой причине было отказано.
 
За матеріалами справи дійсно видно як мінімум флуд з боку позивача, що пояснює гостру реакцію оператора магазина. Також магазин зазначає про погрози з боку клієнта, що не є нормальною поведінкою з боку позивача.
Очевидно позивач не правий в даній ситуації
 
Жодни
За матеріалами справи дійсно видно як мінімум флуд з боку позивача, що пояснює гостру реакцію оператора магазина. Також магазин зазначає про погрози з боку клієнта, що не є нормальною поведінкою з боку позивача.
Очевидно позивач оказів
Не бачимо жодного доказу зі сторони топу,я діалог не видяляю і по сьогодні,якщо у його словах є щось правдиве хай хоч трошки дасть доказів,слова проти реальних скрінів ?я думаю скріни це більш схоже на докази чим видумки неадеквата
 
Жодни

Не бачимо жодного доказу зі сторони топу,я діалог не видяляю і по сьогодні,якщо у його словах є щось правдиве хай хоч трошки дасть доказів,слова проти реальних скрінів ?я думаю скріни це більш схоже на докази чим видумки неадеквата
Попередження за образу сторони
 
Жодни

Не бачимо жодного доказу зі сторони топу,я діалог не видяляю і по сьогодні,якщо у його словах є щось правдиве хай хоч трошки дасть доказів,слова проти реальних скрінів ?я думаю скріни це більш схоже на докази чим видумки неадеквата
Стоит прочесть ответ оператора, на твоих скринах - где он указал за твои 6к подписчиков и угрозы
 
У нас никогда не блокируют просто так, ты взял вырезал куски сообщений как тебе удобно и пошел писать арбитраж .
 
Жодни

Не бачимо жодного доказу зі сторони топу,я діалог не видяляю і по сьогодні,якщо у його словах є щось правдиве хай хоч трошки дасть доказів,слова проти реальних скрінів ?я думаю скріни це більш схоже на докази чим видумки неадеквата
Магазин має нормальну репутацію. Магазин не може робити скріншоти переписок з клієнтами, тому довести видалені повідомлення не можливо. Однак в переписці видно часовий проміжок без повідомлень, що вказує на те, що позивач дійсно міг використовувати погрози в бік відповідача, і враховуючи загальну картину, це не здається можливим наклепом з боку магазину.
Наскільки я розумію, це ваше перше замовлення в даному магазині. Також вашому аккаунту на форумі лише 9 днів. Обидва ці фактори не свідчать про вашу надійність.
В будь якому випадку так справи не ведуться, тому вашу поведінку під час замовлення не можливо назвати адекватною. Очевидно магазин обмежив роботу з вами, щоб уникнути потенційних проблем надалі.
Тому я вважаю що вам не слід наполягати на своїй правоті, оскільки очевидно вона відсутня, а натомість слід було б вибачитися перед магазином
 
Я давно в магазині, це не перше замовлення. На форумі я тільки через цю проблему — бо ваш магазин кинув мене, і я 16 годин чекав товар. Оператор відповідає по 10 годин і крім матів нічого не каже. Доказів у вас нема — тільки булавольство. Люди просто не знають, куди звертатися, коли їх кидають, і це відбувається регулярно.

Зараз іде війна, я повернувся додому й думав, що тут у всіх голови на місці. А коли бачиш, що свої своїх кидають — мозок вибухає. Такі магазини взагалі не повинні працювати. Я не думаю, що десь ще можливо взяти шість складів, отримати шість ПЗ і всі 12 не знайти, при тому що ви добре знаєте, як їх знаходити. І якщо ви будете казати, що це тільки я 'такий', як ви мене називали, то цей факт підтвердить кожен, хто хоча б півроку у вас щось купує.

Я дуже вдячний операторам цього форуму за їхню роботу. І я не наговорюю на всіх працівників тіа топу, а конкретно на сапорта, з яким був конфлікт. Саме через таких людей репутація магазину вже давно на нулі.

Якщо у вас хороша репутація — тоді я боюсь уявити, що таке погана. Де ваша відповідальність?

даш хоч якісь докази того що я не правий в тому що купив клад і отримав його як тільки через неділю я тобі його поверну хоч твій я так і не знайшов але виділю заради такого
 
Я давно в магазині, це не перше замовлення. На форумі я тільки через цю проблему — бо ваш магазин кинув мене, і я 16 годин чекав товар. Оператор відповідає по 10 годин і крім матів нічого не каже. Доказів у вас нема — тільки булавольство. Люди просто не знають, куди звертатися, коли їх кидають, і це відбувається регулярно.

Зараз іде війна, я повернувся додому й думав, що тут у всіх голови на місці. А коли бачиш, що свої своїх кидають — мозок вибухає. Такі магазини взагалі не повинні працювати. Я не думаю, що десь ще можливо взяти шість складів, отримати шість ПЗ і всі 12 не знайти, при тому що ви добре знаєте, як їх знаходити. І якщо ви будете казати, що це тільки я 'такий', як ви мене називали, то цей факт підтвердить кожен, хто хоча б півроку у вас щось купує.

Я дуже вдячний операторам цього форуму за їхню роботу. І я не наговорюю на всіх працівників тіа топу, а конкретно на сапорта, з яким був конфлікт. Саме через таких людей репутація магазину вже давно на нулі.

Якщо у вас хороша репутація — тоді я боюсь уявити, що таке погана. Де ваша відповідальність?

даш хоч якісь докази того що я не правий в тому що купив клад і отримав його як тільки через неділю я тобі його поверну хоч твій я так і не знайшов але виділю заради такого
Мені прикро що реальність викликає фрустрацію.
Якщо ви робили замовлення раніше в даному магазині, ви мали б заздалегідь знати, що магазин не відповідає швидко. Більш того далеко не кожен магазин відповідає швидко, і це нормально. На нашому форумі представлено безліч магазинів, з яких ви можете вибрати той магазин, який зрештою вас буде влаштовувати. Користуйтеся послугами профілів з поміткою Seller та Support. Їх можна знайти в розділі «Крамниці», а також в темах форумів на головній сторінці, таких як «Партнери Amorale», «Абсолютний Лідер», «DeLux», та решті тем, розташованих в розділах нижче.

В будь якому випадку флуд завжди негативно сприймається будь ким в ділових відносинах. А тим більше погрози, якщо вони все ж мали місце бути. Тому все що можна в даній ситуацій, це зрозуміти свою неправоту і вибачитися перед магазином. А наступного разу, якщо ви відчуваєте антипатію до даного магазину, спробувати інший, і намагатися не допускати подібних ситуацій.
 
Стан
В цій темі не можна розміщувати нові відповіді.
Угорі Унизу